Recenze: Mario Golf: Super Rush

Mario Golf je oblíbená franšíza od svého prvního vydání na Nintendo 64. V průběhu let byla hra přepracována pro velké množství konzolí, až nakonec přistála na vydání pro Nintendo Switch. Mario Golf: Super Rush je další úspěšná verze hry vyvinutá společností Camelot Software Planning. Je přístupná, zábavná pro celou rodinu a obsahuje nové a vzrušující prvky, které dosud nebyly v žádné z her Mario Golf vidět.

Opravdová díra v jednom

Jako sportovní hra, jako je Mario a Sonic na olympijských hrách nebo naprostá klasika Wii Sports, ve skutečnosti neobsahuje žádný příběh. Kampaň pro jednoho hráče je však stále poutavá. Převezmete postavu své vlastní mii, která je chválena jako pro-golfistka. Tato funkce je v podstatě návodem ke hře, jak postupujete od začátečníka k profesionálnímu golfovému standardu. Je to zábavný způsob, jak se zapojit do ovládání a zvyknout si na pocit ze hry, než jen skočíte a hrajete si s přáteli. Kampaň má několik hodin hraní, takže stačí, abyste se do toho zabořili.

Opravdu šílená kampaň

Kampaň vás však nenechává pouze trénovat golf. V podivném zvratu událostí jste ponořeni do světa, který pronásleduje sněhový král. S plány na zmrazení světa Mario Golf máte za úkol jako hrdina. Stává se vaší zodpovědností zachránit svět před tímto nevyzpytatelným plánem a jak to udělat lépe než sérií golfových výzev. Zdá se, že tento posun v dějové linii přichází z ničeho nic a určitě jde z 0 na 100 opravdu rychle. Jako sportovní hra úhledně zabalená s titulem Nintendo neočekáváte tuto napínavou záchrannou misi. Ale nejvíce se to určitě cení, když dojde na realizaci.

To dává hře trochu masa a je to naprosto příjemný zážitek. Šel jsem do toho s očekáváním, že to bude perfektní párty hra pro pobavení lidí na pár hodin. Neuvědomil jsem si, že se z toho stane napínavé, zlé porážející questy, které vám nejen umožní hluboce porozumět tomu, jak hru hrát, ale také se budete cítit dokonalí, jakmile bude Sněhový král konečně pryč. Je to super poutavý způsob, jak se dozvědět více o Mario Golf a nacvičit si své pohyby na přátelské zápasy, a rozhodně nebudete chtít odložit po pár jamkách. Dokončení této kampaně odemkne určité buffy a herní režimy, takže se raději pusťte do puttování.

Snadné a příjemné pro každého

Pokud jde o hratelnost, ovládací prvky jsou snadno pochopitelné a také snadno použitelné ve hře. Zpočátku se cítíte trochu nejistě, co znamenají všechny různé pruhy, vlajky a widgety na obrazovce. Ale na začátku hry je vše jemně vysvětleno, dokud si nebude myslet, že je vám to příjemné. Zpočátku jsem byl velmi skeptický, protože jsem nevěděl, co se děje, a ponořil jsem se přímo do režimu pro jednoho hráče. Ale po pár kolech jsem absolutně neváhal jít.

Více

množství režimů na výběr

Super Rush je vybaven čtyřmi herními režimy. Zpočátku se to opravdu nezdálo dostačující. Ale po dalším hraní a dalších hodinách strávených v něm jsou tyto režimy znovu a znovu vzrušující a zábavné. První na řadě je Speed ​​Golf, který kromě základní hry zaujal fanoušky nejvíce. Byl to rozhodně nejvíce propagovaný prvek. Je to v podstatě jen golf, ale s větší akcí po švihu. Na rozdíl od jiných golfových her pro více hráčů, kde se švihnete a pak je na řadě další hráč, vám Speed ​​Golf umožňuje běhat a pronásledovat svůj zásah. Čím více hráčů, tím větší chaos je způsoben. Existují zvýšení rychlosti a způsoby, jak sabotovat ostatní, a konečným cílem je v podstatě nejprve potopit míč. Je to smršť zábavy a nezestárne ani při troše fantazie.

Za druhé, Battle Golf je docela zajímavá soutěž. Je to podobné jako u Speed ​​Golfu, ale s méně chaotickým pobíháním. V podstatě musíte znovu nahrát všechny své jamky jako první. Oproti předchozímu způsobenému chaosu jde o mírnou změnu tempa. Je to více relaxačních prvků Mario Golf, ale stále má soutěž, po které lidé touží ze hry Mario. Rozhodně jsem preferoval Speed ​​Golf, ale Battle mě stále bavil. Pokud hledáte něco, co byste si mohli zahrát, aniž by JoyCon utrhl herní vztek vašich vrstevníků, Battle Golf může být režim pro vás.

Zpět k základům

Pak je tu vždy starý klasický režim. Snadný, bezstarostný přístup k Mario Golf: Super Rush. Je to jednoduché a zábavné a s celou řadou postav, ze kterých si můžete vybrat, se prostě nemůžete pokazit, když sedíte a jen si užíváte hru se svými přáteli. Na rozdíl od předchozích her Mario Golf je zde široký výběr milovaných Mario postav. Místo toho, aby měli pouze původní obsazení, Mario, Luigi, Peach, Toad, si hráči mohou vybrat ze 16 postav (bez vašeho mii). Tento seznam jistě zahrnuje oblíbeného člena týmu. Boo, King Bob-omb, v Mario Golf: Super Rush je někdo pro každého.

Super Rush je vizuálně velmi příjemná hra. Díky vysoce nasyceným jasným barevným paletám franšízy Mario a všem postavám, o kterých víte, že je máte rádi po generace, je to prostě skvělé. Všechno vypadá jako součást, tráva je světlá a prvky jsou osvětleny, když je to potřeba. Připomnělo mi to nekonečné hodiny, které jsem jako dítě naléval do Mario Kart. Na sérii Mario je prostě něco nostalgického a každá hra se rozhodně snaží opakovat to předchozí.

V závislosti na zvoleném herním režimu existují různé kurzy. Je tu jasná tráva, písečné pláně nebo „Bowser stage“, které dramaticky kontrastují s pohodlným prostředím, ve kterém jsme zvyklí hrát golf. Je to barevná exploze na Nintendo Switch. Hra také počítá s překážkami, takže pokud plánujete obejít většinu hřiště bouchnutím golfového míčku do blízkého stromu, nedoporučoval bych to. Pokud jste jako já, skončíte tak, že začnete na začátku kurzu poté, co se pokusíte o jeden z těchto triků.

Poslední myšlenky

Jako celek byl Mario Golf: Super Rush bouří chaotického vzrušení, stejně jako většina her Mario. Bylo to zábavné, jasné a soutěžit to vyžadovalo určitou úroveň dovedností. Rozhodně plánuji v budoucnu strávit mnoho večerů plných smíchu a spousty Mario Golfu.